ここから本文です
歓迎!これは、オランダG-SHOCKコレクターとビール醸造者のWebログである。私はあなたにオランダの私の人生を見せる。

書庫全体表示

Tompouce。


それは10月で最後の日である。ハロウィーン。私達は長いホットを持っていた 夏の2番目の部分 。今や、それは本当に秋である。日は速くより短くなる。葉は黄色いことと赤になっている。また通りの終わりの風車のまわりで。
It is the last day of October. Halloween. We had a long hot second part of the summer. Now it is really autumn. The days get shorter fast. The leaves are turning yellow and red. Also around the windmill at the end of the street. 

私は本当に長い間このオランダの肉入りパイを持ちたかった。それは Tompouce とオランダ語で呼ばれる。それはミルフィーユの特別なバリエーションである。 それはペーストリークリームによって満ちて、凍ることは典型的なピンクである。食べることが容易ではない。汚い手を得ずに食べることがほとんど不可能である。しかし、それは旨い。
I really wanted to have this Dutch pasty for a long time. It's called in Dutch a Tompouce. It's a special variation on the mille-feuille.  It's filled with pastry-cream and the icing is typical pink. It's not easy to eat. It's almost impossible to eat without getting dirty hands. However, it is delicious. 


それがハロウィーンであるので、私はこのビールを開いた。それはBrewdog、スコットランドからカボチャエールである。カボチャスパイスを持つ「カボチャキング」。

Since it's Halloween, I opened this beer. It's a pumpkin ale from Brewdog, Scotland. The "Pumpkin King", with pumpkin spices. 

暗い秋の日のための腕時計:それは、私の新しいDW-6900GD-9である。私はこの金色を愛している。私は、1年前すでにこの時計を買いたかった。最後に、私は私のコレクションにそれを持っている。
Wristwatch for a dark autumn day: It's my new DW-6900GD-9. I love this gold color. I wanted to buy this watch already a year ago. Finally I have it in my collection. 

この記事に

顔アイコン

顔アイコン・表示画像の選択

絵文字
×
  • オリジナル
  • SoftBank1
  • SoftBank2
  • SoftBank3
  • SoftBank4
  • docomo1
  • docomo2
  • au1
  • au2
  • au3
  • au4
  • 名前
  • パスワード
  • ブログ

本文はここまでですこのページの先頭へ
みんなの更新記事