ここから本文です
歓迎!これは、オランダG-SHOCKコレクターとビール醸造者のWebログである。私はあなたにオランダの私の人生を見せる。

書庫全体表示

驚きパーティー!


土曜日 Eva と私は、ホットチョコレートのためのコーヒーショップに行った。それは、コーヒーショップが私達のビールも売るとわかるのに良かった。

Saturday Eva and I went to the coffee shop for a hot chocolate. It was good to see the coffee shop also sells our beers.

それは外で非常に冷たい。マシュマロを持つホットチョコレートは、善を味わう。
It's very cold outside. A hot chocolate with marshmallow tastes good.

コーヒーショップの後では、私達は新しい「都市醸造所」に行った。それは私達の都市センターの小さい醸造所である。それらの最初の醸造酒は味わう用意ができていないけれども、私はローカルな醸造酒を試した。

After the coffee shop, we went to the new "City Brewery". It is a small brewery in our city center. Although their first brew is not ready to taste, I tried a local brew. 

私は2番目のビールを望んだ。エヴァンは少し神経質になった。私はアイデア 理由 を全然持っていなかった。最後に、彼女は、2番目のビールをすることに合意した(オランダでは、私達は言う:「あなたは1つの足に立つことができない」)。私はベルギーからこの美しいビールを得た。

I wanted a second beer. Evan became a bit nervous. I had no idea why. Finally she agreed to do a second beer (in the Netherlands we say: "You cannot stand on one leg"). I got this beautiful beer from Belgium. 

ビールのために訪問された夕方 Bleephead。私が知らなかったものはであった これがセットアップであった 。私は過去の年にたくさんのビールを収集した。それはさら洗い室に蓄えられる。ビールの量を通じてさら洗い室を歩くことが容易ではない。従って、Eva はたくさんの友人をさら洗い室の助け飲酒ビールに招待した。誰もが私を除いてこれを知っていた。
In the evening Bleephead visited for a beer. What I did not know was, that this was a set-up. I have collected a lot of beers in the past years, which are stored in the scullery. It is not easy to walk through the scullery through the amount of beer. Therefore Eva invited a lot of friends to help drinking beers in the scullery. Everybody knew about this, except me. 

たくさんのまれなビールは味わわれた。客は大きい食物も持って来た。それは大きい驚きであった。覚えていることが夜である。

A lot of rare beers have been tasted. The guests also brought great food. It was a big surprise. It will be a night to remember. 

今日のための腕時計:「それは間、クロコダイルであった」。それはDW-6900CRである。それは3D爬虫類構造を持っている。私は2016の最後のF1レースを楽しんだ。

Wristwatch for today: "It's been a while, Crocodile". It's the DW-6900CR. It has a 3D reptile structure. I enjoyed the last F1 race of 2016. 

この記事に

顔アイコン

顔アイコン・表示画像の選択

絵文字
×
  • オリジナル
  • SoftBank1
  • SoftBank2
  • SoftBank3
  • SoftBank4
  • docomo1
  • docomo2
  • au1
  • au2
  • au3
  • au4
  • 名前
  • パスワード
  • ブログ

本文はここまでですこのページの先頭へ
みんなの更新記事