ここから本文です
歓迎!これは、オランダG-SHOCKコレクターとビール醸造者のWebログである。私はあなたにオランダの私の人生を見せる。

書庫全体表示


先週、多様な慈善活動にたくさんのベルギーのイニシアチブがあった。` それはそれらの「最も暖かな週」であった。醸造所Alvinneは24時間醸造マラソンを計画した。それらはいくつかの活動を持っていた。私は醸造所を訪問した。それは車のため90分ドライブであった。
Last week there were a lot of Belgian initiatives for diverse charities. `it was their "Warmest Week". Brewery Alvinne organized a 24 hour brewing marathon. They had several activities. I visited the brewery. It was a 90 minute drive by car. 

最もおかしい活動は「麦芽バッグ挑戦」であった。できる限り速く麦芽の4つのバッグを開くことがゲームであった。それをよりかたくするために、あなたは大きいバッグのバッグを空にする必要があった。ひそかに、私はたくさん練習していた。
The funniest activity was the "Malt Bag Challenge". It was a game to open 4 bags of malt as fast as possible. To make it harder, you had to empty the bags in a big bag. Secretly I had been practicing a lot. 


あいにく、小さい踏面は大きいバッグに落ちた。私は大きいバッグからそれを取り出す必要があった。従って、私は勝利時間を作ることができなかった。私は、一度私が復讐をすることができることを望む。

Unfortunately a small tread fell into the big bag. I had to get it out of the big bag. Therefore I couldn't make the winning time. I hope I once can do a revenge.

あいにく、小さい踏面は大きいバッグに落ちた。私は大きいバッグからそれを取り出す必要があった。従って、私は勝利時間を作ることができなかった。私は、一度私が復讐をすることができることを望む。静かな22秒は、きちんとした時間である。

Unfortunately a small tread fell into the big bag. I had to get it out of the big bag. Therefore I couldn't make the winning time. I hope I once can do a revenge. Still 22 seconds is a neat time. 

醸造やかんの間の醸造者 Jorre。
Brewer Jorre between the brewing kettles. 

もちろん、いくつかのビールがサンプリングされた。私はたくさん飲むことができなかったけれども、 私が家に運転する必要があった 。幸運にも、Jorre は非常によい果肉の赤いオレンジレモネードを作った。それも旨かった!

Of course, several beers were sampled. Though I couldn't drink a lot, as I had to drive home. Luckily Jorre had made a very good blood orange lemonade. That was delicious too!

他の醸造者はマッシュ発酵おけをきれいにしている。
The other brewers are cleaning the mash tun. 

Alvinneは樽と「foeders」のたくさんのそれらのビールを円熟させる。foeder は、それが2000リットルから3000リットルまでビールと考えることができる莫大な木製のbarrel.である。
Alvinne matures a lot of their beer on barrels and "foeders". A foeder is a huge wooden barrel. it can hold between 2000 and 3000 liter beer. 

ひげがある醸造者!
Bearded Brewers!

慈善活動のためにケーキを食べて、寄付しなさい。
Eat cake and donate for charity.

レコードから日中演奏されたいくらかのよい音楽があった。
There was some good music played from records during the day.

夕方、ライブのバンドの大きい演奏があった。日の良い結論。
In the evening there was a great performance of a live band. A nice conclusion of the day.

ベルギーの友人醸造所を訪問するためのG SHOCK:GWG-1000-1A9 MUDMASTER。
G-SHOCK for visiting friends a brewery in Belgium: GWG-1000-1A9 MUDMASTER。

この記事に

顔アイコン

顔アイコン・表示画像の選択

絵文字
×
  • オリジナル
  • SoftBank1
  • SoftBank2
  • SoftBank3
  • SoftBank4
  • docomo1
  • docomo2
  • au1
  • au2
  • au3
  • au4
  • 名前
  • パスワード
  • ブログ

本文はここまでですこのページの先頭へ
みんなの更新記事