全体表示

[ リスト ]

イメージ 1

SB:DBA-RN1:EN07D:AVCS:VVT:152:ENG:MIL on:DTC:P0011:STELLAステラ

閉じる コメント(8)

顔アイコン

P0036

G-OBD2

https://blogs.yahoo.co.jp/itakame3/65510898.html

2017/7/29(土) 午前 11:46 [ ogw*og*3 ]

顔アイコン

スバルの可変動弁機構 - Wikipedia
https://ja.wikipedia.org/wiki/スバルの可変動弁機構
スバルの可変動弁機構は、富士重工業が製造するスバル車に搭載されるエンジンに適用されている可変動弁機構である。 ... 後にEJ20、EJ25のターボエンジン、EZエンジン、EN07にも搭載された。 連続可変バルブタイミング機構と言うと、日本ではトヨタのVVT-i ...

2017/7/29(土) 午前 11:49 [ ogw*og*3 ]

顔アイコン

カムポジションセンサーの疑問や悩み - 億女Q&A
www.okujo.xii.jp/question.php?s=カムポジションセンサー&ct=2078297753...p...
サンバーディアスの、カムポジションセンサーの部品番号がわかりません、形式 GD-TV2 、原動機EN07.平成11年車です。 回答. ベストアンサー ... P0011(カムシャフトポジションシステム機能不良)の異常コードです。 走行困難にはなりませんが、警告灯が ...

2017/7/29(土) 午前 11:50 [ ogw*og*3 ]

顔アイコン

P0011 SUBARU - Camshaft Position 'A' Timing Over Advance or Performance Bank 1 2 | Add Comment Possible causes Low or Dirty Engine Oil Timing belt misaligned Faulty AVCS solenoid What does this mean? Possible symptoms Engine Light ON (or Service Engine Soon Warning Light) Lack/Loss of power Engine noise Engine rough idle

Read more: https://www.autocodes.com/p0011_subaru.html

2018/2/3(土) 午前 4:35 [ ogw*og*3 ]

顔アイコン

P0011 SUBARU Description The Engine Control Module (ECM) controls the Oil Control Valve (OCV) to regulate the intake camshaft angle. As a result of the angle change, the engine timing is advance or retard. Optimizing engine timing will help the engine improve torque and fuel economy, and the exhaust emissions decrease under overall driving conditions.

2018/2/3(土) 午前 4:38 [ ogw*og*3 ]

顔アイコン

The Variable Valve Timing (VVT) system includes the Oil Control Valve (OCV) and VVT controller. The ECM detects the actual intake valve timing using signals from the camshaft and crankshaft position sensors, and performs feedback control.

Read more: https://www.autocodes.com/p0011_subaru.html

2018/2/3(土) 午前 4:39 [ ogw*og*3 ]

顔アイコン

Captain Jack Mike • 3 years ago
I have a 2005 Legacy GT, I completely rebuilt the engine including heads. I put in new banjo bolts, within 40 miles the turbo suddenly burned out. (Lack of oil) I did not drive it, I towed it in replaced the turbo, removed filters from banjo bolts, there was partial blockage in banjo filters but almost nothing was in the oil. Just to be safe I flushed the oil 3 times.

2018/2/3(土) 午前 4:42 [ ogw*og*3 ]

顔アイコン

I had before turbo, and still have code p0011 & p0021 car runs fine other than sometimes I hear an engine rattle coming down from acceleration over 4500 - 5000 rpm for just a moment, (not rod knock) I swapped AVCS control valves on both sides three times with no change. Timing is set right on. Any other suggestions?

2018/2/3(土) 午前 4:42 [ ogw*og*3 ]

開く トラックバック(1)


.


プライバシー -  利用規約 -  メディアステートメント -  ガイドライン -  順守事項 -  ご意見・ご要望 -  ヘルプ・お問い合わせ

Copyright (C) 2019 Yahoo Japan Corporation. All Rights Reserved.

みんなの更新記事